THANX MY FOLLOWERS =)

Monday, November 12, 2012

PUKUL DUA BELAS

terjagaku dari lena.
terkejut dek bunyi mercun yg sangat sangat kuat.
risau kete yg di-park dkt bawah terkena balingan mercun.
mana taknya, main mercun campak dari atas rumah pergi ke jln kt bawah. 
org kt tepi rumah plk tu, mmg tak dpt tido..
risau kete lg..

pergi dapur , panaskan air , buat milo.
on tv , ade HINDUSTAN!! oh my peberettt.* bkn oh my english yoo.
masuk bilik , ambil teddy besar utk peluk peluk sambil tengok .

tak jaditgok tv. 
(cite hantu hindustan ghopenyer!)takot oke ! 
off tv , baring baring , lyn blog , sms tunang , mengadu dkt dia . 

oke , pukul satu pagi .
dah reda bunyi mercun. *mungkin dah kehabisan mercun. 
yg ada hanyalah bunyi mercun jarak jauh yg mendayu dayu.

horayyyy !!
boleh tidur secara aman .

















p/s : hati hati main mercun , jgn sampai terkudungkan jari sendiri. nanti cik nurse ni jgk yg kena rawat. ( i klinik mate oke , xde kaitan ) 

3 comments:

hananhadila said...

haha . meriahnyee at sane .. at sini macam hari hari biase je deepavali , orang india kurang :)

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

nasib baik sye tgh dok cuti kt kampung,heheh kalau x memg azab telinge ni nk dengo,hahah mcm tahun lepas

Nadiah_Rahman said...

hanandalila : nad duk area btu caves, mmg pnuh la dgn india :-)

shahfeza : naseb la, ni pun due tige hari duk ngadap bunyi mercun org sblh umh.. Gasak...huhu

Get widget here