THANX MY FOLLOWERS =)

Saturday, October 15, 2011

rupa paras vs hati budi

rupa paras??
penting ke bg seseorg dlm memilih pasangan??
bg aku,
xkesah kot...
yg penting hati budi la..
aku look,listen n feel dulu sum1 tuh dr sume aspek.(cewahh,mcm nak bt CPR la pulak kan)
kalau lulus penilaian aku,then, i'll like him. =) (biar pon org tu xsuke aku kan.huahua)
kalau aku da suke,org tu la yg paling nsem bg aku..
kalau dpt yg nsem pon ssh nk jaga..ramai peminat la katekan...huhu..
tue nti kerepot jgk..
tp tulah..
mcm kwn2 aku slalu ckp..
aku memilih kot..
haha...
50-50 la..( xkan la nak main rembat je kot,merana nanti =P )
n utk diri aku,yup,i'm not pretty .
n ramai girls luar sane yg chantekk2..
so,
biarla org menyukai aku kerana sifat semulajadi yg ade pd diri aku..
yg penting aku x hipokrit.
kalau aku mcm tu dgn sum1,so mmg mcm tu la perangai aku . ^_^


** so korang mcm ne lak?? rupa paras or hati budi ?? pandai2 la pilih sendiri =P

No comments:

Get widget here