THANX MY FOLLOWERS =)

Friday, October 21, 2011

again n again.

hmm.. sedih lagi.~!
arini aku frust. tp xsangat. medium frust..
yup,i know..
pasal tu....
tp aku try untuk tidak terlalu berharap.
yup,dia baik orgnya. da 2 tahun lebih aku knl dia...
tp..
hmmm... dah xde jodoh.
sepanjang kenal , dia memahami.
n dia tahu perangai aku mcm mana..
bila aku merajuk..
bila aku sakit hati..
bila aku kecil hati...
bila aku marah...
dia pandai nak ambil hati balik.
sebab tu , aku suka bila bercakap dgn dia.
tp, nak buat mcm mana.
tak ada jodoh.
macam yg sebelum2 ni jugak..
dia layak untuk org yg lebih layak dari aku.
(-_-)


* mencari seorang teman bagaikan mencari sebiji benih di dalam semak berduri,bersedialah utk terluka.jangan mengalah utk terus mencari.andai kamu temui,sayangilah dia sepenuh hati.

baru aku faham,kenapa kawan di sekeliling aku tak kisah bila pakwe diorang tu mcm mana pon. n seteruk mana pon kongkongan pakwe diorang,diorang  ikut je. sebab ape?? sebab nak mencari orang lain sebagai pengganti, belum tentu lg org tu sebaik yg dulu. jd,hargailah apa yg ada dlm genggaman.

No comments:

Get widget here