THANX MY FOLLOWERS =)

Tuesday, September 3, 2013

WEDDING : less gonna be sweet

 trending 2014 , where is less is simple . no more crowded decoration or watsoever else .

ini based on my research and ihsan bakti majalah inspirasi perkahwinan yg banyak jgk membantu bg idea dari segi deco , DIY-ing and doorgift .

doorgift in jar , sgt cute !

brown paper bag , jimat kos . rm3.90 utk 100pcs .

yg ni bit expensive.
oh cantekkk

cute !

my colour !
in love dgn kerusi chivory ni , tp aku tanya bridal dia ckp kena sewa . rm30/pcs.

nampak ke-englis-annye.

omey omey..rambang mate !

lagi satu , pelamin dah kurang orang pakai yang panel2 . sekarang ni pun ramai more interested to pelamin tirai . orang kata less is better . nanti crowded sgt tenggelam pulak pengantin yang comel mcm aku . awww .



warna ? 
more to pastel colour , i loikeee very much . trend dulu2 warna yang striking atau gelap2 contoh maroon atau black . tp skg ni zaman sudah berubah , semua pakai colour lembut2 gitu . macam last year rasenye femes warna pink belacan . this year i think pastel colour . tol x ?

and i think i choosed peach colour . heheh . peach + white utk decoration pelamin ,  meja makan beradab , tetamu and scallop .  utk baju aku prefer putih getu . ini yang aku plan lah , tp x tau la nanti jadi camne .

bunga telur plk aku suke bunga telur tissue ! sgt cute. aishh . tp xpe , ade kenalan dalam group bride to be yang sudi amek order bunga telur ni . aku just sediakan bahan nak buat aje . kalau beli kat kedai mmg mahal ! nak DIY ...errr... maaflah tangan x berseni .


boley gak bt utk hantaran



sekarang ni baru booking photographer , yg lain2 x booking lagi . harap2 sempat settle semua. amin2x.

Get widget here