THANX MY FOLLOWERS =)

Thursday, September 12, 2013

HONEYMOON : HUNTING @ MATTA FAIR .

Setelah berhempas pulas ke matta fair ade la hasil yang aku dapat . habis round 3 tingkat  . tawaf 3 4 kali . naseb baik ade seha peneman setia. thanks awok tlg teman saya..
ceh , ber-awok-saya plk .

nyesal betul x suruh abg datang waktu matta fair , sebab susah jugak nak decide anything alone. diskas pun thru fon . kalau ade abang skali blh decide everything on the spot . ini kena tunggu dia siap buat keje baru blh dpt keputusan . aku just cari any honeymoon pakej yg oke then aku gtau abang. kalau abg ckp oke n harge pon ok dan aku pon oke. booking ! hehe . 

pada aku , utk hanimun aku x suke pakej yg banyak aktiviti memenatkan. nak yang santai..yang rileks2 dan yang penting romantik ! kikiki .. *gelak gatey*
paling penting , BILIK okeyyyyy... BILIK...  bilik mesti nak yang the besh on the world .wallaaahh.. baru ade lebih feeeeelll getu..
opkos la aku nak something yang more specific to honeymoon mood . contoh , atas katil hias dgn roses petal ke .. cewah.. dalam bilik ade private pool ke jacuzzi ke.. awww . boleh berendam same2 . xdek org nampak. Jgn jelezz..=p

atas katil siap ade deco swan kissing mcm ni.. ini bagi mendorong perasaan  nk kiss jugek. wakaka..gatei..
pandai kau nadiah ! (gambar ihsan google)
romantic candle light dinner ! skali seumur hidup pun jadik laa dpt merase..lain la kalau abang terlebih romantik tiap tahun nak celebrate anniversary mcm ni.. =P
wowweee.. i loike this part . private pool tu besh..!

at last , aku jumpa satu pakej yg menarik dan menepati ape yg aku nak . bgtau abang berapa harge , then dia setuju dgn harge tu . tp x include flight ticket sbb pakej tu ground only . oke la kalau abg da setuju . Janji ongkosnya ade.. hehe. bg aku , untuk honeymoon aku x kesah sangat kalau duit habis lebih sikit... sebab nama pun HONEYMOON . mesti nak terbaik . skali seumur hidup je kan..bila lagi nak merasa mood yg betul2 honeymoon. kenangan ber-honeymoon itu mesti sweet kan..? nanti boleh cerita kat anak2.. then kalau next trip nk ke obersea lg , kita buat budget travel ye abang... duduk hotel murah2 pun nggak mengapa sik...syg x kesah... thanks abang sbb semua ikut syg aje..x susah langsung nak diskus dgn abang ni. sbb tu syg <3 u ketat ketat .  *puji lebih sikit mn tau blh suprise present ke nanti*
 
syhh , x blh bgtau lagi ke mana destinasinye.. senyap2 dulu.. oh sgt sgt x sabar ! *gedik*

Dan sebenarnya air asia ade bg 20% off utk penerbangan sehala.tp aku dah x larat nak beratur panjang. So xpela.. beli online aje..

doakan semoga segalanya berjalan lancar dari A - Z .

^_^

P/s : tahun dpn ade matta fair lagi nak bawak abg g skali.


Yey .. dapat murah tiket masuk ke bird park kl. Nasib baik last time abg kate x pyh pergi sbb hujan. Skali g matta dpt tiket rm12 dari rm25 per Head..then 20% for cafe dlm tu..abg lanje !! =p

 sign up utk kad matta ni.katenye ade lucky draw.tp mcm bese x pnh lucky.
Done booking gold coast morib vacation. I think this will be our pre-honeymoon  vacation. N honeymoon maybe lambat 1 2 bulan after sanding. 

No comments:

Get widget here