THANX MY FOLLOWERS =)

Thursday, September 26, 2013

banyak dugaan kan ?



betul la cakap orang memang banyak dugaan untuk berkahwin and memang kena jadi betul2 taf supaya semua boleh ditempuh sampai ke akad nikah .. dua tiga hari ni macam macam hal pulak jadi.. between aku dgn cik abg xde masalah .. alhamdulillah sebab kiteorang xde gaduh2 pun... kebanyakan benda ada kesepakatan..

yang menjadi masalah ialah orang sekeliling dan orang orang yang memberi servis .. haiyooo... sangat stress dengan mereka ini... kadang2 sbb orang lain plan kita jadi larik alignment..

cik abang selalu ingatkan supaya bersabar.. masalah tu sebagai ujian sebelum tempuh alam rumah tangga.. yang penting biar dia cool aje... sebab aku yang kurang kesabaran dan kadang2 kalut sangat.. even benda kecik pon aku nak jadik stress ya rabbi...

humm... kadang kadang rasa sedih sebab kita je yang duk pk sal orang tapi orang x pk pun sal kita.... and the worst thing is orang x nak memahami situasi aku sekarang ni.. tengah kalut2 nak prepare majlis kena plk add on membizikan diri utk hal lain... xpela.. sume tu dah takdir .. dan pengalaman diri agar jangan terlalu lurus bendul ..next time kena pk kehadapan.. yang penting utk diri sendiri..jangan pk utk orang lain..sbb orang lain belum tentu pk utk diri kita..

insha Allah dapat tempuh semua dgn sabar.. tenkiu kat cik abang sebab selalu bagi moral sapport and nasihat ape yang patut.. time aku serabut ada orang yang mampu redakan keserabutan..

thanks jgk kpd family sebab sapport aku dr belakang.

mood ; medium spirit.

1 comment:

Anum said...

dugaan buat kita semakin kuat

Get widget here