THANX MY FOLLOWERS =)

Thursday, September 26, 2013

produk ; buang tebiat dgn produk MAC .

sejak due menjak aku pergi kelas mekap amy's touch baru nie aku jadi mcm obses plk dgn barang2 mekap. sampai sanggup beli produk mac dgn jayanya . first time dalam 23 tahun dan baru terbuka hati nak beli produk mac .  before this lalu je depan mac kat dalam sogo tu , nak masuk memang takkan lah . tapi boleh plak semalam berani masuk dan oppss macam biasa akan terbeli something dari situ . sebenarnye niat nak survey harga je . haha .

melayang gak la ratus ringgit .. kiki ..

tapi xpe , janji barang yang kita beli tu memang betol2 bagus i loikeee .. baru puas hati .. jangan barang tak bagus ,servis tak bagus tapi duit habis ratus2 . tu memang hangin lah...

jadik .. ape yang aku beli semalam adalah ini....

Ni macam travel kit basic make up . ade prep n prime , foundation ,  cleanse off oil dan fix + brume fixante .yg travel kit ni while stock last aje.. aku beli pun sebab takut habis stok . lagipun banyak boleh jimat . kau faham faham jela kalau normal price utk satu item produk mac ni dah cecah seratus ke atas kan. pastu , aku bukan pakai selalu pun . kalau ade event ke atau hari2 tertentu aje pakai . lagipun malas nak p tempat lain pulak nak beli mac nie.. sogo je senang..dekat ngan rumah n jalan x jem sgt..

Then aku add on pulak strobe cream ni..

pastu dpt free trial lipstick die..

jadik , al kisahnye melayang layang lah duit gaji semalam .. itu aje.. bubyeee...~

P/s ; next entry akan ku story sal make up class with amys  touch tu yep.

3 comments:

Unknown said...

strobe cream tu untuk apa ye..

Nadiah_Rahman said...

Utk bg glowing muke ..

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

tulah mahal sikit takpe,jnji bkualiti kan=)bru bbaloi

Get widget here