THANX MY FOLLOWERS =)

Wednesday, September 25, 2013

jiwang ; u did love me most .

Sebenarnye kan.  Aku ni tak de lah romantika de amour pon . Cuma manja terlebih sikit je... *jgn percaya ekceli manje berbakol bakol * aku ni kategori bekeng  a.k.a temper . Muka bt yg jenis biasa pun org cakap muka tengah marah.. aku bercakap style biase pun org kate aku tengah marah..so camne tu???  Muke je mcm tu tp hati fuhh... *mls nk puji diri sendiri dalam ni* org yang kenal aku boleh nilai lah.. mungkin ade jugak yg x berkenan dengan aku so up to u . Janji kau x sentuh hidup aku as long as aku x kacau hidup kau okeyh ?! *hangit kejap sbb ade orang tu bajet good good je , aku noted la pe yg ko ckp tuh k..* bese la kadang2 ade je orang yg x puas ati dgn kita kan..

Sambung cite yg aku nak ckp . Malam dah ni kan opkos mood tuka kasik jiwang sikit.. ekceli aku ni susah nak show off perasaan sayang. Contoh dlm msg kadang2 dtg mood nak manje2 banyak la ucap I love u I miss u tuh.. kadang2 xde pun love miss ni.. 

Cik abg jelah yg selalu ucap I love n miss u too dulu . Contoh lau calling2 then dah nk letak fon mesti dia dulu yg ucap dua ayat tu pd aku . Then kadang2 aku malas nak reply aku ckp 'ok...byee'.. mau dia nak letak fon..mesti pakse jgk aku reply balik.. kadang2 reply 'too' je..tu pun dia rijek . Nak jgk aku ucap 'I love u n miss u too' . Kena tambah sikit 'muah' plk laa last2 tu.. kiki..

Kate abang , kena ucap jugak sbb perkataan tu boleh ubah perasaan kita. Contoh la aku mood tengah marah or x puas ati ape2 .. then die call  , jadi pas settle cakap sume2 even aku still x berapa oke lg sebelum letak call , dia mesti suh aku ucap jgk.. dia kate lepas ucap perasaan jd lain..and yg tu la akan redakan hati kite..

Contoh la nie.. 

Memang betol n mujarab la pd aku..tp sikit2 jela... keras kepala aku ini mmg babil susah nak lembut tp sebenarnye dalam hati sayang.... korang pon boleh try la petua ni.. kalau lps gaduh2 'manje' korang tu blh la ucap perkataan ni.jgn ego melangit okeyh...

Ekceli perasaan sayang tu boleh dizahirkan secara verbal n non verbal. X semestinye melalui percakapan aje. Body language pun penting.. so pandai la bermain2 dgn dua aspek nie.. 

Memang dari segala benda abang yg banyak zahirkannya berbanding aku . So aku dapat rasa kasih syg n cintanye kpdku.. *cewah.... ok x ayat??*  contoh dia akan try sehabis mungkin utk penuhi permintaan aku..dia mesti ckp ok tgok keadaan dlu mcm mane and dia pandai la pujuk aku kalau x boleh ke ade hal ke xde mase ke... jarang la dia tolak mentah2 permintaan aku.. jd aku npk kat situ dia mmg try utk happykn aku.. *maceh syg, happy dgn abg* 

Sayang harap semua ni akan kekal sampai bile2 . x mau la masa kapel je macam ni..even da ade anak 10 org pon nak jgk mcm time bercinta..kasih sayang x luput dan layanan x berubah.. 

Dah2 la puji. Entry sebelum ni dah puji jgk . Nanti meluat pulak org bace.. 

K gudnite.. ^_^
Get widget here