THANX MY FOLLOWERS =)

Wednesday, March 7, 2012

EH , JANGAN NAK OVER SANGAT LAH ~!

sebelum baca , perlu diingatkan kepada kamu semua bahawasanya entry kali ini adalah sesi mengumpat. 

salam n gudnite . ehh , jangan tidur lagi.. baru nak story tentang satu perilaku yang sungguh ... eh bukan sungguh .. yang 'kureng' la kot. .. kureng ape?? perilaku kureng memuaskan ati sesiape aje . maksud aku bukan xpuas macam mane la kan .. cume kadang-kadang ape yang seseorang tu buat macam nak expose or nak bagitahu semua orang yang diri die tu wujud dalam sesebuah komuniti / masyarakat / group / geng  dan blar blar lagi yang seangkatan dengannye. nak suruh org sekeliling sedar dengan kehadiran kau tu boleh , tapi janganla over ye?? um , maksud aku kat sini macam nak tunjuk die tu 'hebad' (maaf penggunaan ejaan yang salah kerana taknak terlalu ketara sangat aku sedang mengata.hahah)  ataupon nak tunjuk die tu tahu segala hal or die tu tak boleh tengok orang lain lebih sikit . dalam erti kata yang lain , die tak nak kalah. (haaaa , panjang da aku bg mukadimah nie..)

haaa , contoh perilaku - perilaku tu seperti .

nak tunjuk die best tahap vavavoomm.. (yang pasti bukan tipah vavavom yea)
tak boleh kalah . pantang orang lain lebih sikit .
suka mempradisposkan dirinya untuk mempopulerkan diri .
suka tunjuk hebat .
dia merupakan orang yang 'hadapan' sekali berbanding orang lain .
percakapan yang senantiasa lebih bagus dari orang lain.
tak hirau orang sekeliling , yang pasti dirinya saja yang betul . 
 
maap sekirenya terdapat ulangan ayat .

aku bukan ape , tak payah la sangat nak tunjuk vogue .
sederhana sudah la kan ..
cara percakapan pon tak perlu la nak tunjuk yang kau tu bagus sangat kan .
kadang-kadang menyampah pon hader .
buat orang lain sakit ati tau x??

**aku pon kadang-kadang cakap main lepas tapi jangan sampai orang lain naik benci dengan perangai kite la kan.sentiasa beringat**

No comments:

Get widget here