THANX MY FOLLOWERS =)

Wednesday, March 21, 2012

FLU from terengganu .~!


salam .. hai all .

post sebelum ni aku de cakap yang aku nak g terengganu di sini .
aku baru sampai kuantan lam pukul 2am pagi selase baru nie . bangun awal lak ari tu. kol 6am dah bangun , sebab anak buah aku nak balik seremban dah .dah 3 ari die balik. kejap je dapat jumpe die.. xpuas lagi makcu nak main kamu Harith.. huuuu....

huwaarghh , harith ngantokkk

4 hari 3 malam aku duk kat umah cik yu hahn di kuala berang ,terengganu ..
aku sampai lam pukul >7pm then g umah die dari bandar K.T ade la sampai lam kol 9pm..
malam tuh lepas mandi terus tido , penat punyer pasai ..

esoknye around noon diniey datang amek then pergi umah azmira...
so , aku ade satu pic nie aje .. tu pon save dari dalam fb..( pic xdek sbb xamek guna fon)

ye aku tau , aku da gemok skg... lalalaaaa...~~

pusing2 jgk la nak mencari umah mira kat area batu rakit ari tu... at least sampai jugak la..naseb baek x sesat.dpt jgk majlis pertunangan die..tema purple okeyh , same dgn munge-munge kat baju aku tuh.. ( naseb baek makcik x salah sarung cincin kat aku. )

hahahaha.

aku ni asek attend e-day org lain jek..aku bile lak? haip ~! tunggu ajelaaa.. hehe..

esoknye g bandar K.T lg ..teman member2 buat medical check up kat hospital... ( boleh round2 HSNZ tau ~! bkn selalu boleh round hospital negeri lain.. hihi )

uurm , satu hari jugak ler untuk habiskan med.c.up tuh ..

aku ingat da nak balik dah malam tu lepas member2 siap buat med.c.up , last2 ade member aku ajak g piknik hutan lipur sekayu .. bukan senang nak g sane..alang2 dah kat negeri orang , nak try la jgk pergi mandi kat sane... so , plan utk balik kuantan malam tu cancel...

 act , da byk kali aku round2 bandar K.T  .. sebelum ni pun dah 3-4 kali aku pergi.. last year join sukan ILKKM kat terengganu jugak.. naik bas nak pergi kolej kat K.B  pon lalu K.T jgk.. jadi dah hafal dah ckit2 jalan kat area K.T. hehe..

esoknyer bertolak pergi sekayu lam pukol 11 am.. 1st time pergi sane... cantik jgk tempatnye ..kawasannye pon terjaga.. kemudahan tu lengkap la jgk.. ade surau , chalet ,tandas ,tempat salin baju....yg pasti semua bersih..

yg pasti memang aku nampak gemok lam puc nih.~! ARGHHH !!!!



balik dari sekayu rilek2 jap kat umah .. then petangnye pegi umah mak sedare yu hahn .. makang nasik dagang kite..huhu..

x sah lau pergi tganu x makang nasi dagang . huhu.

malam tuh bas kol 9.30 aku pon gerak balik kuantan .. (ade orang tomcing time tuh , bergenang aiyaq mata diaaa ) hehe.. last jumpe cik yu hahn sebelum posting.. lain kali jmpe lagi naaa ..  ( bulan 5 ni lau jadik . hihi.. aik, bt2 x ngerti pulak cik yu hahn yek?? haha)

act , x banyak gambar yg aku amek ..ade amek tp lam camera kawan .. jadi x sempat nak amek dari die..ummm...

kat umah hari ni baru aku sedar yang aku tak beli ape2 pon dari terengganu utk family aku ..( pokai wess , saving duit. naseb baik fmly aku paham.hihi )

yang aku bawa balik dari sane hanyalah ....... FLU  . ( selesema g sane sebab kehulu kehilir  tengah2 panas . )

urm , tu jelah kot yg aku nak cite..aku memang suke berjalan merate2 tempat.. ade duit ON je.. lain kali kalau ade kwn2 nak bertunang ke , kawen ke..jempot ler aku.. boleh aku pergi.. (yg pasti kena ade cuti lorr)

k lah frens , wa out dolu ..


p/s ::
aku tengah cibok nak bt preparation utk start keje 2hb April nie..

No comments:

Get widget here