THANX MY FOLLOWERS =)

Friday, March 23, 2012

Akhirnye , Hospital Selayang yg aku dapat .

salam..

humm.. aku baru dpt news yang aku dapat posting kat hospital selayang..

sedih ke ? gembire ke ?? humm.. aku xtau la...

ummm, xbape happy sangat kot bile dapat tahu aku dapat keje kat sane.. tp ramai membe cakap hospital tuh oke. kalau oke x pelah .. aku pon senang ati sikit..

tapi yang kureng senang atinyer , aku dapat info just 15 orang je freshie stafnurse die antar posting kat sana.. jadi , freshie x ramai.. so x berapa nak sedap lah nak keje sebabnye keje dgn senior2 kite xtau lagi perangai dorang macam mane.. takot ade yg sombong , yang berlagak..dan yang yang yang lagi lah.. (faham2 sendiri ajelah k) kalau ramai freshie , at least ramai jgk la blh kenal2 time lapor diri kat sana nanti..freshie same freshie xkan sombong . ( kecuali kalau memang ade yang kerek terlebih )  n bile ade sama2 freshie kat dalam satu wad , x lah kite segan sangat.. sebab aku pon belum tentu reti 100% nak buat keje.. kalau ade sama2 freshie , blh jgk tanya2.. tapi x pelah.. aku redha jela.. aku harap senior2 aku oke n baik2..so perjalanan keje nanti x lah terkontang kanting.. kena bt muke tebal la , xtau ape2 kena tanye biar kena marah pon..

aku BERDEBAR sangat2 sebenarnye nak start keje nie..

2hb april ni g lapor diri... dalam minggu yg sama aku dah start keje kot..

cume aku nak tanye kamu kamu semua.. yang tgh baca post aku nie.. kalau ade info tentang hospital ni sila komen ye? aku mintak pertolongan korang nie... aku cume nak tahu if kat hospital tu ade sedia tempat tinggal untuk staf / asrama jururawat or x.. susah jgk aku nak cari  umah sewa on the spot nanti..

thanx yea ..

p/s : wish me luck . ~!
(saya doakan nadiah abdul rahman boleh berkerja dengan baik . insyaAllah.. )


No comments:

Get widget here