THANX MY FOLLOWERS =)

Thursday, March 15, 2012

aku berhenti tanam anggur ~!!

arini tengah2 bt keje kat kedai bakso , aku jadi pelik bile banyak betoi mesej masuk.. aku ni tgh sibok wat keje jadi x layan je nset bbunyi.. lepas aje free , aku cek nset , membe2 sume tanye aku dapat posting keje kat mane . aku da tau da aku dapat selangor..aku ape lagi , call bestie2 aku sumer.. tanye dorang dapat kat mane..
balik umah tadi, havoc satu fesbuk bile kawan-kawan satu kolej kecoh pasai tempat posting da up secara on9...
haaa , skali kecoh amek kaww , memang sibok la cakap itu ini.. ade yang menanges la haper..
mane x nanges , bile dapat posting keje kat sabah , sarawak !!
jauh dari family .. kat sane pon xde sedara mara...
ramai pulak tu yg dapat kt sane..kesian sungguh aku atas naseb dorang.. naseb baik la aku dapat area selangor...
selangor - kuantan amek mase 3 jam lebih je kalau lalu LPT.. senang nak jenguk mak.. balik kampung...
dalam ati aku , timbul satu perasaan bersyukur sangat2 bila nama aku tak up ke sabah or sarawak.. kalau dapat , aku happy jugak la ..sbb aku suke merantau tempat orang.. lagipun dulu aku pernah tinggal kat sana dgn family.. kawan2 pun ada dekat sabah..
Alhamdulillah aku dapat selangor je.. sama tempat dengan diniey pulak ..boleh g lapor diri same2 ..(epy ngat)
yuyu n wanie pon dpt area k.l je.. so x la jauh mana pon... huda , dapat negeri sembilan... aku sedih jgk la bile yu hahn dapat kat SABAH !!  sedih gak la aku rase bile jauh ngan die .. aku baru bajet set kite keje dekat-dekat..
tapi tak pe lah , bia jauh di mata , asal dkt di hati . (caittt ~!! ayat xbole blah)
tapi , **ting tong... aku merinduimu...** (macam iklan bedak follow me dolu tuh)
tapi tak pe lah kan , keje punyer pasai kite g jelah mane2... tu org kate , rezeki ade di mane2...

pe pon , selamat bekerja yea kwn2ku .

^___^

my bestie..dari kiri yu hahn , diniey , yuyu , huda , aku n wanie.

Senarai Penempatan : Penempatan bagi Jururawat Gred U29 Lantikan baru yang telah tamat Latihan pada Disember 2011

Nama NADIAH BINTI ABDUL RAHMAN
No. Kad pengenalan / Pasport 901221-06-____
Jawatan JURURAWAT GRED U29
Tempat melapor diri JABATAN KESIHATAN NEGERI SELANGOR
Urusan PENEMPATAN JURURAWAT GRED U29
Tempat penempatan wajib JABATAN KESIHATAN NEGERI SELANGOR
Tarikh penempatan 02-04-2012
Nota SURAT PENEMPATAN TELAH DIHANTAR MELALUI POS LAJU
Get widget here