THANX MY FOLLOWERS =)

Sunday, January 30, 2011

my journey..

dalam sedar n xsedar...da na dekat 3 taon berlalu....time aku edit2 picca dari sem 1 smpai la gambar staffnurse,dlm aty aku terdetik..'betul ke nie aku..??' n dari picca2 tu aku nampak banyak perbezaan yang ade...  ( xtermasuk perbezaan pipi aku yang makin chubby n muke yg makin nampak tua tuh,hihi...) pejam celik pejam celik,kejap je mase nie berlalu kan...dalam xsedar,xsampai stahun lagi aku kena tinggal kat kelantan nie..banyak kenangan pahit manis yg dah terukir kat sini...manisnyer saat2 bersama-sama kawan2 yang ramai n havoc2..pahitnyer kenangan biler kena marah ataupun buat salah....pernah juga diri ni rasa betul2 dah give up n aku menangis banyak hari bila menjejakkan kaki di sini kerana ini bukan jalan pilihanku..tapi,bak kata orang xkenal maka xcinta..dah lama aku belajar kat sini, aku da boleh accept yang mmg jalan takdir n rezeki aku adalah untuk menjadi seorang JURURAWAT..di sinilah bermulanya aku sebagai seorang insan yang tiada apa2 sehingga dibentuk menjadi seseorang yang berguna kelak....berguna untuk masyarakat n especially untuk family yang banyak bersusah payah untuk aku n banyak memberi sokongan n dorongan agar aku xpernah putus asa....tp aku kuatkan semangat untuk melihat family aku bangga melihat diri aku yang akan menjadi SESEORANG..n terutama kepada arwah ayah aku yang ingin melihat adik-beradik aku berjaya walaupun dia xsempat nak merasa hasil titik peluh anak-anak..insyaAllah aku akan gunakan kesempatan ni untuk membina hidup yang terjamin di masa hadapan kelak..~~ -end-















No comments:

Get widget here