THANX MY FOLLOWERS =)

Tuesday, January 4, 2011

TOUR D CAMERON HIGHLANDS n GENTING HIGHLANDS..

Assalamualaikum...
yeah...kat sini aku na citer sket sal tour aku bersame2 dgn my luvly sis d pahang pd 11.12.10 - 15.12.10..
biapon bende ni da na dkt sebulan terjadi..tp aku na citer gaks..sbb sebelum nie aku malas na update my beloggg nie..jadi aku citer sekarang ..hehe...
aku g selame 4 hari 3 malam ...juz aku n my sis iaitu nana (yg single n available lagi nih) je yg pergi selepas ade beberape org yg x jadi na ikot..so,last2 kami 2 org je yg g..tu pon xmuat kete upenyer..nasebbb..~~ huhu...

mmg njoy btol in dis trip n i hope we can go to d next vacation next time.....
ok la,ak pon xna cakap panjang2...... :)

opss...utk pengetahuan korang,dulu aku pernah tinggal d cameron highlands selama 6 taon dgn family aku..bese la..ayah dapat bertukar tempat keje...n aku sekola rendah kat sane...jd agak xcited biler dapat jumpe kawan2 lame...n da 8 taon x jumpe akhirnye bertemu kembali...wahhh...best giler..!

snapping2 picca is my work

member kamcing zaman skolah rendah dulu..cik natrah

my bestie forever..Puan Faizah





di boh cameronian sungei palas

butterfly farm

 syhhhh..!!

 star walk genting..




 andai aku dapat teddy sebesar ini..wah..! beshnyer..!!

 haha..wanted ..!

 sekolah aku mase tinggal kat Bentong.

upss..!! jgn pandang belakang..!!

p/s : harap2 selepas ni akan ade peluang untuk pergi makan angin lagi.. ^_^

No comments:

Get widget here