THANX MY FOLLOWERS =)

Sunday, January 2, 2011

AZAM TAHUN 2011

Sempena tahun baru ni aku ade sedikit azam baru..korang berminat na taw ker..? haha..
xpe la..walaupun korang xberminat na tao pon,aku ttp na tulis gak...sbb ni kan blog aku...ngeee~~

Antara azam tahun ni yang sempat aku fikir ::>
AZAM AKU UTK THN 2011 :
1.ak xnk men2 n bt bde yg xbfaedah. kurangkan sedikit kenakalanku (krgkn skendel) wakaka :D yela..aku nin byk maen2 la tahun lepas..jadi tahun ni aku kene lebih bersikap lebih matang dlm menjalani kehidupan..
2.da last year study ni,ak kne la lebey fokus dlm study n improve sket lg pointer.ngeh3..
3.ak nk hadapi thn 2011 dgn tenang. xmo da gado2...xmo pening2..harap dugaan yang akan datang xsehebat mana..insyaAllah aku boleh hadapinya..
4.aku hrp dpt m'habiskan study hjg thn 2011 ni dgn jayanya..INSYAALLAH
5.OOPPSSS.,aku kne usha calon2 yg bpotensi utk mengisi kekosongan aty..besela,mak da isaw takot aku xlaku. xlarat da na dengar mak berleter..huahua (^_^)
6.Aku kena ubah serba sedikit attitude aku..mane yg aku rasa xelok tu kena la jadikannye elok..mane yg elok tu..bia maintain je..

No comments:

Get widget here