THANX MY FOLLOWERS =)

Sunday, January 23, 2011

kisah aku mengSECRET admirekan sum1..



wahhh..bunyinyer agak tragis di sini...hmmm....sbnrnyer aku agak berminat nak menceritakan tentang kisah aku mengsecret admirekan sumone....hm....tragis je aku ase kisah nie....sbb aku terpakse memendam perasaan aku tuh...slalunyer orang yg secret admirekan aku..ni terbalik pulokk.. (cewahh..mcm ade..pasan je nie..hihi) agak kecewa la jugak aku ase dlm hal nie..sbbnyer dulu2 die suke na nyebok2 tgok wc aku time aku wc ngan member2 yg len....last aku wc ngan die da setahun yang lalu...wah,lame da kan...tu la last time aku wc ngan die...sbnrnyer aku xpnh jmpe die lagi pon...aku pon xtaw nape aku boley mengsecret admirekan die...sbnrnyer aku nie susah nak berkenan ngan orang...mgkin sbb pgai die yg suke wat lawak..n slalu panggil aku makcik..n aku suke biler berkawan ngan die sebenarnyer...aku selesa biler bcakap ngan die..n die pon ade la ciri2 lelaki yg aku minat..hmmmm..tp tu la kan..lau da xde jodoh nak buat camne...adess..sedey tol bunyinyer..huhu..da lame x dgr khabar die... mungkin die bz kot sbb tu la da lame x on ym..aku pon jarang on ym..jadi terlost contact camtu je...jadi pade satu hari tu aku pon tergerak aty nak contact2 die balek..aku pon try usha2 fesbuk die..n akhirnyer aku jumpe..pastu jmpe blog die jgk..wah..loncat2 la aku hari tu..aku pon add la die kat fesbuk..tp malangnyer,hm..time aku bg msg kat die..(mcm kawan2 bese la..xkan la na ngade2 mcm perigi cari timbe lak kan).tp die xbalas..wah..sombonk gilerr..malu siottt biler msg xdibalas..!! ade la dlm 2 minggu kot aku peram die nyer fesbuk tuh..aku ade gaks try tegur2 die.n die lyn mcm bese je..tp da laen,xmcm dulu..maybe die xingat aku da kot...sedey gaks aku ase..huhu....hari2 aku on9 n die pon on9 gak..aku ni pemalu orangnyer,,takot nak tegur dulu...die pon x tegur aku pon..ari2 aku buka wall die..bace sumer2 komen2 n post2 die....giler betol aku admirekan die..huhu...tp apekan daye..manusia berubah kan..last skali,aku pon da give up...maybe die pon da  berkenan ngan seorang girl tu kot....malas la nak buang masa utk admire2kan die sangat...last skali aku delete die dari frenlist aku...n pastu aku da x try da usha2 sal die langsung..kadang2 tergerak jgk aty ni nak belek2 fesbuk or blog die..tp aku malas la..takot aku kuciwaaa sekali lagii..hihi...ni la kisah aku biler pernah admirekan orang n terpakse pendam dlm aty je..huuhhhh...! da penat wo..aku fikir secara +ve dlm setiap perkare..mungkin pas nie akan ade orang yang akan sayangkan aku sepenuhnyer..xpayah aku nak admire2..kan senang camtu..alaa,lagipun,aku masih mude n ramai lagi manusia2 yang akan ku jumpe nanti..nak buat ape tergopoh gapah kan..? rilekssss...~~~ lalalalalalalalaaa (sebenornyer dlm aty Tuhan je yang tahu..)

No comments:

Get widget here