THANX MY FOLLOWERS =)

Tuesday, January 18, 2011

Himpunan Koleksi Gambar Dari Aku..~~

 kat cini aku na mempersembahkan koleksi2 gambar yg terchanteqq la kot bg aku.. saje2 je kott na tunjuk gamba2 nie...sbb da xtaw na cite sal ape tok update blog nih...jd cuci2 la mate korank ngan gamba2 aku nie..hehe ..(^_^)

ni time dinner sem 4 kat renaissance hotel..mane x melaramnyer coz aku kene wat showw gtu...nyanyi pulak tuh...nak d jadikan citenyer, pemakaian aku ni x mengikut protokol pn.nazita (selaku penasihat kebudayaan) legging tuh x dbenarkan pakai semase show,tp aku pakai  hentam jek,...hihi..~~(bese la kan kat kelantan nih)
so,pilihla pakaian tuh ikot kesesuaian baju n kaler baju tuh..mcm yg nih,senang je coz baju n suar da kaler gelap,so aku combinedkan dgn kasot yg bkaler cerah n sedikit aksesori ilham sendirik..baru naek serinyer..xgtu? ke ade yg xstujuk?..hihi
okeyh,bg gadish2 yg kat lua sane n yg agak brani mengenakan fesyen yg jarang2 org pakai boley pakai jeans yg agak colourful contohnyer mcm yg kaler yellow nih...haa.. sape2 yg brani n boley trime pandangan pelik n kate2 'kepelikan' org awam time outing dgn memakai sluar nih,boleh try la.rasenyer kat bandar2 besar xjadik masalah bile pakai sluar gni,kalau kat kelantan nih mmg jadi kepelikan org lah..t'utama skali bg pakcik2 yg kat tepi2 jalan tuh..siap boley sound aku lagi..katanye 'doh guano slua kuning tuh?"
bbalik kpd cite td,
xsemestinyer pilih sluar yg kaler kuning jek,kaler purple,biru n hijau pon okeyh per...janji kena dgn kaler baju n kasot n beg yg hendak dpakai dan haruslah brani tuk berfesyen...jgnla salah pilih kaler baju lak,nanti jd mcm badut pon adew...euwww..huhu
ahaaa...yg ni pulak time pergi kenduri kawen kat rumah Dini d terengganu hari tuh..seap pakai kebaya lagik..yg xtahannyer bile matahari berada di atas kepala,panas yg amat n rase nak angkat2 je kaen tuh..huhu...amacam gambar nih? agak antik x..? hihi..
law korank tgok antare tige org di atas nie,yg mane agak2nyer ok? ahaaa...dress up aku tuh nampak mcm over sikit..hihi...tp xpe,coz still cute lagik..hahaa...sempoi je dress up kami nie.t-shiet n juz sluar jeans..yg penting chanteqq..sesuai utk bwk p jalan2 n yg penting selesa..padankanla dgn kasut or sandle yg bersesuaian..xpyh na vogue2 sgt..
ni pulak dinner sem 3...simple jek..juz kebaya + kain pario + heels = selesa..
simple je kan? kalau nak g dinner tuh pilih la baju yg ok2 sikit kan..jgn lupe mekappp aww..hihi :)




sbnrnye aku pon xbape na arif sgt bab2 pemakaian nie...sbb slalunyer kalau aku kua jalan2 juz pakai t-shirt n jeans saje.jd ade mase2nyer je aku rajin melaram..hihi..um,ape2 pon,thanx coz sudi bace post aku nih.
(^_^)

No comments:

Get widget here