THANX MY FOLLOWERS =)

Monday, February 7, 2011

d engagement...

hyep oll....aku baru je balek dari cuti CNY nih...cuti juz 3 4 hari..so,xsempat nak g mane2....balik umah lak bz gilew2..kene kemas satu umah..maklumla,nak menerima cincin la katekan......aku b'tunang..?? opsss...bukan aku..tapi kakak aku laa....jgn misunderstood k..hihi...tp nak buat canew..ramai orang kampung salah cakap aku lak yang nak b'tunang...so,mamat2 kat kampung tu sumer da frust sbb aku da ditande orang...hikhik..biarkan...xdela dorang nak kacau2 aku lagik pasni...hoooreeeyyy..!! kihkih....mmg bz gilew lah balik ni cuti kali nie..sampai xdek mase aku nak kuar jalan2 ngan kawan2 or g dating ker..hihi...balik2 umah je demam pulak..adehaii.....apela naseb malang sungguh...tp xpelah..tunggu cuti next time la...kesian lak kat kawan2 yang da janji nak jumpe tu....last2 xdapat gak jumpe..sorry sgt2 er....sempena majlis pertunangan kali ni dibuat secara sederhana je...n kali ni,aku try2 nak jadik fotografer..bukan reti pon nak amek gambar yang bernilai n berkualiti cam org pro..stakat picit2 je punat kt kamera tu sudah..hihi...k la,kat sini aku adew la selitkan sedikit gamba yang da aku amek n edit2...njoy it..!
p/s : sorry kepada kawan2 yang xsempat nak jemput ke majlis ni...sy janji time kenduri nanti sy jemput sumer skali k.. ^_^



mekap oleh k.ana..





 






 sesi menyarung cincin..

 digubah oleh k.ana.chantekk x..?



 aku dengan k.ana (baju hijau tu) ,kawan-kawan n sedare..

(engagement sis aku nie telah membuatkan aku pon menggedix2 nak bertunang jgk n berangan2 nak kawen..hihi...tp tgh offer borang2 untuk di isi oleh sape2 yang berminat nie... ^_^ )

No comments:

Get widget here