THANX MY FOLLOWERS =)

Friday, February 25, 2011

aku dan bola futsal

Assalamualaikum w.b.t,
pade pagi nie aku nak citer skit tentang diriku dan futsal..
act,ni baru 1st time aku mula berjinak-jinak dgn futsal..
sempena kejohanan sukan peringkat kolej aku pun masuk la,
mcm2 lah acara yg dipertandingkan..
ade netball,badminton,futsal,bola tampar n ping pong...
mule2 aku nak masuk badminton..
ade saringan utk pilih player dulu,
n aku layak jadi player..
tp ntah ade masalah kat mane,
dorang nak buat saringan skali lagi..
nampak macam berebut2 je nak masuk,
jadi aku pun tarik diri,
coz nak bg peluang pd orang yg terer2 main...
bese la,ade yg dah pernah wakil kolej sblm ni..
jika nak dibandingkan dengan aku, aku just main ikut suke je...
jd aku decide utk pilih futsal..
lg pon,my rumet iaitu cik hayu mmg dah kompem masuk ftsal punyer...
mane x nyer,die la best player kolej n peringkat zon timur mase thn 2009..
player2 yg lain pon agak ngam ngan kepala otak,jd secara xlangsung aku pon nak turut serta dlm futsal nih..
bersemangat sungguh team sem 5 mase training...
mane xnyer...kumpulan kami agak kuat semase training..n xpernah kalah dengan sem lain..
tp sayang,mase tournament b'langsung..
xtahu mane silap kami..
sampai kami xdapat nak bolos gol sem lain dgn mudah mcm yg sebelum2 nie...
mungkin xde rezeki utk kami memegang medal juara..
tp Alhamdulillah...
5 orang dari sem kami iaitu aku,cik hayu,cik atirah,cik dini,cik liya dapat jadi player kolej utk bertanding di peringkat kolej pada 12 dan 13hb mac nie di kuala terengganu..
mmg fit giler jadual utk sem ni..
mane xnyer,hujung minggu sibuk dgn training n aktiviti2 kolej yg lain lagi..
tambahan pulak,sekarang da start praktikal..
huhh...mmg letih sangat...xde masa utk fully rest in peace..

harap2 keletihan ini akan berbaloi nanti...
hari ni last training kat massa sport..
jadi skg tunggu saat je utk bertanding kat terengganu..
InsyaAllah kami akan buat yang terbaik utk kolej dan juga untuk diri sendiri..
aku pon x sangke bile terpilih utk jadi player..
yelah...sblm2 ni ade jgk member mase keje kat parkson dulu ajak join futsal..
tp syg,aku xde transport nak pergi..
jadi niat nak main futsal tu terbatal kat situ je..
sekarang da ade peluang,
aku akan try yg semampu utk team nie..
walaupun aku taw,kebolehan aku x sehebat mana..
tp aku akan cuba utk membuat yg terbaik..


p/s : pada sesiapa yang membaca blog aku ni,harap kamu sume doa2kanlah kejayaan kami di terengganu nanti..~~  ^_^

my new interest.. ^_^


ouh..seksi kan lau girl yg main futsal..huahua..


 special moments..

 team semester 5.

which 1 is me..??

No comments:

Get widget here