THANX MY FOLLOWERS =)

Sunday, April 10, 2011

sukan ILKKM peringkat zon timur... 13&14 mac 2011

hyep oll..lame da x mengupdate belog aku nih..ntah la knp sejak due menjak ni tgn aku ni malas bebenor nak menaip2 warkah berlagu pilu di laman sesawang yg satu nie....bese r..line berokben yg mmg berok nie sungguh 'laju' tahap maksima..tu la yg membuatkn aku xminat nak update2....tp xpela kan,xde org pun yg bace belog aku yg x lawa apetah lagi x chanteq nie...so,aku tulis tuk diri aku sdri yg bacenyer..diary berlagu pilu la kununnyer....so,sape2 yg singgah kat belog aku nie,aku ucap tocey2 sbb sudi jgk kamu lihat2 belog aku nie... :))

sambung la pulak cite yg aku nak coret sini...aku kan da penah ckp sal sukan kat terengganu sebelum nie...hah.nak dijadikan citenyer..mmg kompem la kami menang....mmg jadi johan la..n alhamdulillah la kolej pun dpt jd johan keseluruhan peringkat zon timur..
mmg time final sengit bengit la perlawanan tu..mane x nyer,team aku menang 3-2...lawan plk dgn kolej tganu..mmg body dorang tough2..sdgkn body team aku kecik2 je...huhu..mule2 team dorang sumbat gol dulu...mmg dorang 'manggok' la n muke sorang2 mmg mcm da kompem menang..nseb bek time blawan,kami x stress,so,bile dorg da gol,sume wat rilek je..mmg peluang nak menang agak tipis..tp last2 dpt jgk kami jaringkan gol sehingge ley menang...mule2 mmg mcm xpercaya gile...tp da rezeki,syukur2.. :))

bg aku lak,1st time join futsal n 1st time masuk tournament,n 1st time menang.. aku rase usaha aku x sia2 la sblm nie coz da penat lelah g training...um,it's such a wonderful moment n xperience la bg aku..n insyaAllah lau ade kesempatan rase mcm nak main lagi...
bulan 6 nti ade tournament peringkat zon plk..dgr2 desas desus,6 org dari team aku (tmasukla aku) da terpilih..tp campur skali ngan dak2 dari kolej lain....n akan ade pemilihan pulak...tp rasenyer aku nak tarik diri....sbb aku tahu kemampuan aku xsehebat org lain..so,it's better to let it go than to be eliminate oleh coach tu nanti...um,xkesah la..
tp pape pun,aku njoy ngan sukan nie...biarpun baru skg nak update lam belog aku nie..aku nak jadikannye sbg memory yg terindah....


No comments:

Get widget here