THANX MY FOLLOWERS =)

Friday, April 22, 2011

AKU FEMESSSSSSS....!!!! kah kah kah kah . . !!

AHahaha...xsangka aku da femes satu kolej...xsangke aku akan jadi sefemesss iniiiiii....tenkiu2 krn telah 
menaikkan name sy ..! kpd 'adik2',sori sesangat lau slame rini 'akak' korg yg satu nie tersombong or terbuat muke 
yg kerek ke..sebenarnyer,muke akak da mmg mcm tu.kalau korg ok,sy pon ok.yg penting sy xkacau korg or 
mgeluarkan kata2 yg xenak didgr k.(xlame da aku tinggal kat KKNC nie.mls na cara ape org nak ckp)
THANXX A LOT kpd org tersebut..after dis,sy xperlu runsing lagik....!!! sbb sy da femes...! kihkihkih :P 
tp kepada org tersebut,kite kena ade satu kesedaran di sini yer...
sedar akan diri kita terlebih dahulu baru boleh sedar akan kelemahan org lain...

daaaa...~~~~~
p/s :  idop lau terlalu mendengar akan cacian dan kata2 org mmg xkan sampai ke mana.yg penting kite taw akan diri kita yg sebenarnye.pedulikan kata2 org. lagipon,DO I CARE . .??
uhhhh. . . . ?? ! (muke kerek sin chan..comel jgk..mcm aku x..? kahkah)

No comments:

Get widget here