THANX MY FOLLOWERS =)

Saturday, April 23, 2011

BEN BRADSHAW . . uhh.. I LIKEEEEE . . !!

salam satu malaysia n gud morning all. . ~~

cm bese,pagi2 lagi ak da hadap laptop
tp pagi ni aku rajin na search2 you tube
n den aku jumpe video dari ben bradshaw

 . . . . . . . . . . . . .

uhh..xlame dulu aku pernAh tengok video die tuh..
mmg menarik la
bagus betoi mamat putih nih
superb power lah..

 . . . . . . . . . . . . .

aku pon tengok la video2 die kat you tube tuh
best bile dengar mamat putih ckp bahasa ibunda kite
 . . . . . . . . . . . . 
tengok punyer tgok punyer tgok
tibe2 jek aku jadi admire lak kat die
ala2 secret admire la kot
huhu

 . . . . . . . . . . . .

 kire boleh bg credit yg byk2 kat die sbb tolong ajar org melayu guna perkataan bahasa inggeris yg betol
bukan senang na dpt org camnih

. . . . . . . . . . . 
yup,aku salute la ben nih

 . . . . . . . . . . 

but satu je,kalau dia boleh berminat dgn bahasa ibunda kite,
xmustahil dia boley berminat dgn agama kite jgk.
dlm ati ni kate,
bile die na masuk Islam eh..? huhu

 :P

p/s : aku suke video nih ---->> slang english  
       video dari belacan n paku pon best jgk --->> gaya TIRU cite P.ramlee 
       dorg nie mmg kreatif ler..


aku minat spongebob gak. . ! (^_^)

No comments:

Get widget here