THANX MY FOLLOWERS =)

Tuesday, April 19, 2011

hatoyyy. . . . ! contest punyer pasal . . ~~

SALAM SATU MALAYSIA.

hatoyyy...~~
ponat betoi berkempen utk contest MISS KUCI-KUCI SHOP tuh...
humm....ntah ade org nak LIKE picca aku tu ke x taw...
umm..kadang2 ase nyesal lak sbb masuk...
tp sbb da 'terlanjur' join,sti la kene bt thabes baek tok menang....
mcm bese,aku xkesah menang ke x...yg tu blakang kire..
join contest ni pon hanya utk kepuasan diri n tuk hilangkan mase2 yg terlebih ( ahakzz,pdhal byk lgi keje yg perlu dibuat.)
tp melalui contest nie,aku dpt satu moral value la jgk..
yg pertamanya,org yg kite jangka mungkin akan sapport kite kuat2 dari blakang rupenyer xblh pakai..
hm...aku xkesa pon dorg na like ke x picca aku tue..tp kire dorang tu agak rapat gak ngan aku,at least bg la kate2 semangat n dorongan kan...ni x,na LIKE pic aku pun x..HAHAHAHAAA..(kalau korg,korg terase ke x. . ??)
yg ke 2,org yg 'rapat' dgn kite xsemestinya akan sokong kita dari blkg. ~ ~
yg ke 3,org yg aku rase xkan sapport aku tu la yg beria2 like n bg semangat tok aku menang.pelik kan . . ?? (thanxx a lot pd kamu2 semua,aku hargai korg byk2)
yg ke 4,bru aku taw mne satu kwn,mn satu lwn..
huhuhu..
arghh,persetankan aje semua tu . . . . !
semua ni pun juz mainan di alam maya...n kalau menang pun,itu kire 'rejeki'.. (mcm kontes pose dpn cermin tu)
kalau kalah,adat pertandingan la kan..
n lepas nie,tobat aku xmo join pape2 kontes da kt lam fesbuk...
bkn senang na mtk tlg kerjasama dr org ramai..
berkempen sane sini n tayang2 muke..
nak2 bg aku yg xramai kawan nie..
malu seyh . . . . !!
SERIK MAK OIIIII.. . . . .!!
huhuhuhuhuhuu...

p/s :: still ade peluang utk mao yg membaca belog aku nie Utk tlg 'LIKE' pic sy dlm contest mataku gempak anjuran MISS KUCI-KUCI SHOP.
2nd,like my pic dgn klik --> nadeeya diyaa
thanxx yeah . . ! (^_^)

No comments:

Get widget here