THANX MY FOLLOWERS =)

Thursday, January 17, 2013

pernah tak rasa boring ?

dok rumah boring , keluar jalan jalan boring , makan boring , tido boring .. habeh sume boring . ape kes??

kes putus cinta.. haha..

tu lah penangan bila hidup single balik semula..

dulu .. umm.. dulu lah.. bangun pagi ada org tolong kejut , ada org tolong ingatkan bekfes , lunch , dinner,supper..

ade orang boleh tlg ingatkan perkara yang kita nak buat..

ada orang tolong layan sembang sampai tertido..

ade orang boleh tolong nyanyikan lagu sebelum tido..

sekarang.. terkial kial..

kalau ade masalah , simpan sorang sorang.. last last fb jadi tempat luah masalah..

kalau dulu , boleh manje manje dgn someone. tp sekarang , nak senyum pun payah..

even dgn kawan kawan pun , mgkin senyum kerane tpakse.. tp dlm hati tak ikhlas..

haishhh.. bzkan diri dgn byk perkara pon still tak boleh nak lupakan masalah. sebelum tidur or lepas bgun tidur , ade je benda yg merewang dalam otak..

anggap jela ni satu dugaan dalam hidup.

aku sangat sangat berdoa supaya Allah SWT temukan aku dengan pemilik tulang rusuk aku ni cecepat.

sbb aku dah boring hidup mcm ni.. biarlah ade org yg tolong jaga aku sebaik mungkin..

end.
Get widget here