THANX MY FOLLOWERS =)

Monday, January 21, 2013

kenapa perlu...

aish  , aku tak faham kenapa perlu manusia di sekeliling nak ambik tau sangat pasai aku..
 
respect , rilex and response jela kot. ceh , mcm 3R dah . rindu nak tengok rancangan tu kot !
 
berbalik pada kenape perlu nak tahu pasai aku..
 
sibok nak tanye tanye ttg hal aku.. um , aku tau kadang kadang orang akan take care pasai kite. tp kalau org yg nak tau tu jenis yang mulut longkang mcm mane?
 
perlu ke kita jawab soalan die?
 
tak lah kate aku ni menyombong x tentu hala , tapi kite kenal da kan mcm mana perangai seseorang tu .
 
kadang kadang kite tak ready lg nak story paai diri kite kat orang yg kite rase no need to know .
 
just bg masa n tak nak diganggu aje .
 
malas nak story pepanjang . nanti lain jadi.. ~~

2 comments:

Anum said...

benci kan ngan sifat manusia yang nie
berubah la wahai manusia

Nadiah_Rahman said...

tu lah , malas nak lyn sbb tu x nak cakap ape ape ..

Get widget here