THANX MY FOLLOWERS =)

Thursday, January 24, 2013

perlu ke ?

perlu ke nak amek tau setiap pe yg kite buat ?

yer tahu , pernah la jumpe ,  stakat g makan je . tu pun bukan berdua .

sebelum tu pon msg mcm gitu gitu je , bkn beria sgt pun aku melayan . sekadar nak berkawan.

tp after jumpa , sibok plak nak tahu setiap perkara yg kite buat , mcm xdek life jer .asal update status fb gitu gini , ade je nak tanye aku itu ini jgk . haish .

cool cool je sudah la ..

oh , kalau jumpa thats mean aku kena suka kat die or kena kapel ngan die erk ?

oh my..c

kalau x reply msg ke wassap ke sibok dok bg byk byk kali . tanye kenapa x balas even lambat balas pon nak tanye knp . adoyai ..

fening fening ..

mcm la aku ni x mandi , x makan , x gosok gigi , x pakai baju . xkan 27h nak reply cepat cepat kot.

kalau time aku tgh pegang nset or tab tu mmg ler cpt je aku reply. adoyaii . serabut betol . kalau tau baik x pyh jumpe kot ..

humm . da malas kot nak kenal kenal org , keluar dgn org tu , org ni . kecuali org tu aku mmg kenal lame dah . kalau dgn org org baru ni , dah rase MALAS. u know , MALASSSS . nak melayan mesej pon MALAS.

adoi .. simptom baru dalam idup aku nie . nak try rase mcm aku jgk ??

kitew boley geng ! 

huhu.

kalau aku jumpe org yg aku rase ok , mungkin rajin la kot nak melayan .. kawan kawan lame ke.. kalau dgn org yg aku baru kenal , rasenye malas la kot nak melayan sgt.. nti cakap kite mempermainkan la , itu la ini la.. better dok umah , tgok tv , kalau boring klua sorg sorg layan wayang or window shoping  . abes citew .

daa ~~

2 comments:

Anum said...

moning

Nur farahiza said...

dye da terlalu suke laa too dkeat awak , too yang nak 24 jan je sms semua

Get widget here