THANX MY FOLLOWERS =)

Wednesday, February 13, 2013

review : PURE MARINE COLLAGEN

semalam aku da story kan pasal bende alah ni . balik keje je terus dok masak rumpai laut nie . bersemangat la nak makan n pakai lepas baca sal testimoni pmc ni kat encik google. da siap masak tu rajin pulak nak tapis . da la gune tapis kecik . sambil tengok cite bertamu di abu dhabi , sambil tapis satu senduk satu senduk bende ni .

so far oke la , rasenye ade jgk bau laut , tapi sikit je . sebab da rebus sekali dengan daun pandan , jadi wangi la rebusan tu . then half aku simpan utk buat mask , half lg aku simpan utk makan . aku da campur sekali dengan kordial blackcurrent. so far , kordial tu kena letak banyak sikit la supaya baru terasa blackcurrentnyer . aku simpan dalam peti .

malam semalam aku buat mask . tempek kat muke . dalam usaha nak hilangkan jerawat n parut . kalau kulit jadi cantik , aku promot lebih lebih kat korang tau . bila buat mask , bende ni jadi mcm kite buat mask dgn putih telur. kulit muke jadi tegenggg aje. mcm da cucuk botox pon ye gak , x bole angkat angkat kening n gelak kuat kuat.

oke la,kite tengok mcm mane hasilnye nanti. tapi kena rajin jelanak makan n tempek bende ni kat muke.

p/s : kalau aku jual korang nak beli tak ?



No comments:

Get widget here