THANX MY FOLLOWERS =)

Thursday, May 24, 2012

RASE NAK PICIT-PICIT.!!!!

balik keje tadi housemate a.k.a rumate aku time student dulu tunjuk kat aku sesuatu ~!

nak tau pe dier????

nihhhhh  ->>

comel kan???? ase nak picit-picit je natang nieh !!

kos yg yuyu dah abeskan tuk beli sugar glider nie dalam 270 henggek jer..tu xde sangkar lg... letak dalam pouch yg gantung kat tengkuk tu je..

al-maklumlah org da ade gaji.. aku je belom...

die beli yg jantan.. aci x kalau aku nak beli yg betina ?? boleh kenen-kenenkan dgn yuyu punyer 'baby'..hihi..

sejak yuyu ade baby nih , aku pon jd kompius biler die bercakap ..

die cakap dgn aku ke die cakap dgn baby die tuh.... ke die cakap sorang2..????

memang dari time student lagi dah die sibuk cakap kat aku yg die minat nak bela sugar glider..

dalam bilik asrama dulu die slalu cakap nak beli sugar glider.. tp time tu kan student lg , nak makan pon berkire-kire... bile da keje nie haaa amek kau , gaji pertama dah g beli..

aku ingat nak amek sangkar 'arwah' hamster aku dulu kt umah.. boleh letak dalam tuh..xde lah sugar glider tu melarikan diri.. hihi..

sekarang , yuyu suh aku suggest nama tuk sugar glider die tuh.. agak2 korang name ape yg best??

any suggestion????

No comments:

Get widget here