THANX MY FOLLOWERS =)

Sunday, April 29, 2012

melepak-ing @ aquaria KLCC

salam .. haip haip everybody ..
last week punyer story hari ni baru nak up dlm blog , ape barang seyh ? hehe.. ni sume pasai keje , balik keje terus lending atas tilam .. pastu ZzzzzZZZZzzz... kol 10 je da start menguncup da mate nie.. last2 MR ♥ pon aku tinggal mcm tu je.. msg or call langsung aku  x sedar.. 

**TIDO MATI PUNYER PASAL** 

alih - alih aku kena 'nganjing' ngan die , yelah , dolu2 aku slalu fade up biler die tido awal... pastu tinggal aku sorang2.. sekarang aku rase mcm mane letih bile bekerja...skg da tkena atas hidung sdri . (nasib baik kena sipi2 jek sbb hidung aku x mancung) hihi.... 

last weekend dpt la pergi jalan2 sikit .. kebetulan yuyu dtg stay 1 day kt umah sewa aku nie.. n kebetulan jgk boyfie die dtg sini so ade lah transport nak g jalan2.. ahad tuh pagi2 lagi da mangon tido . bersemangat nak p 'derak' la katekan.. pastu g la kutip atieq kat umah sewa die kat cheras.. fuh , kemain lagi pusing2 cari umah atieq . after dis ingat JLN LEMAK , ingat atieq. hihi.. =P

pastu terus pergi KLCC dgn bantuan ENCIK GPS. kebetulan boyfie yuyu tuh bwk cousin die.. baru darjah 3.. jd seronok lah budak tuh leh g tmpat mcm tu . **aku yg da besar gedabak ni pon riang sampai melompat2 pergi tmpat tuh. biase lah , bru 1st time pergi. ahaha.. pengakuan yg sungguh memalukan. ** korang pernah pergi x??


 mcm biase , posing abes lah pergi sane .  **utk disimpan sebagai memori di mase tue yek** 




sodap jgk kalau blakang tuh betol2 molot shark.. abes la atieq kena ngappp~!!


bangge atieq leh snap pic ngn ikan pari besar uh.. tgok tgok comel x ikan pari??


 mcm kanak2 ribena x kiteorg?? haha... kelakar betol da tua2 pergi sini.. orang lain pergi bawak anak2 kecik... ni terbalik lak, kiteorg yg jd budak kecik...pape pon njoy dis time.. next time kite p lepak sesame lagi.. opkos la time dapat gaji nanti.. kite p tmpt lain lak oke ? hihi.. 
p/s : adult RM35 , child RM 25 / enter.


No comments:

Get widget here