THANX MY FOLLOWERS =)

Monday, February 13, 2012

aku sayang LEMBAGA .

ni lah lembaga.
rasa excited terlebih la pulak bila dapat pos laju dari kolej .. 
bila tengok sijil Lembaga Jururawat Malaysia , ade button nurse dan dapat nombor pendaftaran jururawat, aku rasa bersyukur sangat-sangat . 
tak sia-sia masa 3 tahun study di bumi kelantan  .
                 tak sia-sia usaha selama rini .. berulang-alik dari kuantan ke k.bharu ..
7-8 jam perjalanan ..
terbeban dengan kerja-kerja yang diberi secara suprised ,
dan kadang-kadang benci dengan sikap sesetengah orang di sana ..
terpaksa bertahan dan sabar dengan semua itu..
 tak ada orang yang senang untuk jadi senang kan??
now , boleh  senyum
comel kan??

sampai ke telinga..
 gembira , riang , excited .. semua feel ada ..
sedih pun ada ..
lastly just nak cakap , 
thanxx to Kementerian Kesihatan Malaysia especially Lembaga Jururawat Malaysia coz beri aku peluang untuk menjadi 'sum1' di bumi ini ..
^_^

 ingat lagi masa mula-mula masuk kolej dulu , aku menangis bagai nak rak bila belajar sesuatu yg bukan minat aku . tapi hari ni, aku bersyukur sangat-sangat kerana perkara yang aku tak suka tu da buat hidup aku terhias dengan kerjaya yg baik .

2 comments:

My Blog My Rules said...

ohohhohoho...comey nya kucing nkow..
selamat menjalankan tugasan dengan tabah.BE A GOOD NURSE..WISH YOU LUCK.

Nadiah_Rahman said...

kau pon same k... good luck ~!

Get widget here