THANX MY FOLLOWERS =)

Wednesday, November 2, 2011

aku masih tak kenal diri sendiri.

dah brape hari x ngedate blog. yelah..
tumpuan dah beralih arah ..
kalau dulu 24jam menghadap lappy .
tp sejak due menjak nie..
tumpuan pada talifon bimbit aku tu je..

umm..final osce pon baru je habis tadi ..
hmm.. boleh la..tawakal jela...dah buat yg sehabis baik...
next week final exam..hope boleh buat yg terbaik..AMIN.

yelah,kalau dulu fesbuk tu la peneman aku setiap ari..
dan tido tu hobi aku..yela,kol 8 tido...bangun jap pergi rollcall ,pas rollcall tido balik..
tu la rutin harian aku..

tapi seminggu dua ni tumpuan dah beralih arah..
ntah la nak cakap macam mana..

happy buat masa nie bile ada orang sudi cara tentang aku..amek berat sal aku..
cuba nak memahami aku..dan banyak bersabar dengan kerenah aku..
terima kasih sangat-sangat kat die..

tapi....... aku tak yakin dengan diri sendiri lagi..
dan still berfikir tentang ape yang aku inginkan.
ape yang terbaik untuk hidup aku.

serius , aku masih tak kenal diri sendiri.

umm...
biar jelah masa yang tentukan.

kalau ada jodoh tak ke mana .

(-_-)

No comments:

Get widget here