THANX MY FOLLOWERS =)

Monday, November 21, 2011

tersenyum utk menutupi rasa pahit .

aiiii...
ramai yg tanyer ...dah ade pakwe pon still mau sedey2 lagik...
still mau sentapppp2 lagik..

biasa la dlm berchenta ni ade pasang surut..
n skg tgh surut la niey...
aku n si dia xde pape hal pon...
cume adelah skit problem yg perlu di settlekan dgn segera.
i mean STAT !!
uwerggghh...!!

sbb tu skali skala jadik 'stupor' tetibek...
sorry yea kawan2 sekeliling sekiranya aku ni jd mcm psy patient.. HAHAHAHAA.. <-- xmakan obat nyer pasai, jd relapsed

=P

so ,skg ni aku xsabo sesangat nak balik rumah.
n settle perkara nie .
selagi xsettle selagi tu lah ati aku x tenteram .
sampai dengan my love pon kekadang jadik moody.
xpasai2 aku badmud n marah2 die...
naseb bek la dia cool ajek . <-- ILYSM

aishhhh...!
dugaan... dugaan........

harap-harap sume akan jadi okey .

n kalau x okey pon ,
aku redha aje... <-- sedangkan dalam ati ni hancurrrrrr kot

sekarang , hanya mampu tersenyum utk menutupi rasa pahit .

(^_^)

**mau share my sadness dgn kamu kamu n kamu semua kawan2ku.. tp maap taboleh nak story mory secara detail . only my bestie's knew about it.

No comments:

Get widget here