THANX MY FOLLOWERS =)

Wednesday, July 20, 2011

YA ALLAH..jauhkanla perasaan nie. !!

girl n boy blh jd sekadar KAWAN je ker??
jwpnnyer TIDAK .!
sbb pe aku ckp gini,sbb da byk kali jd.
ade yg aku yg suke kt die,die lak xsuke aku.
ade yg die suke aku , tp aku lak xsuke die. (mcm berbelit2 je ayt aku)

huhh,skg aku de kwn ngn sorg tuh.
umm.. Tuhannn..tlgla jauhkan perasaan aku pd die.
truly,aku xpcaya lgsg.

palyboy kah die?
huh,nti jd mcm yg lps2.
dats y aku updated status fb aku ::
ssh btl nak nilai keikhlasan seseorg..btl ke die ikhlas?? blh pcayakah die?? hmm..mls nak fikir,tp kalau xfikir,tkt dipergunakan . dr dpergunakan,lbh baik xde ape2 dr ada.~~
sorry,aku xnk pisang bbuah due kali.

n yup,aku ade kekurangan,n nampaknya kekurangan tu aku xleh na ubah lagi. 
if die ikhlas dgn aku,aku hrp die leh trima kekurangan aku tu tnpa ade sbrg mslh..
erghh.sorry 4 maself.. coz aku still lg tcari2 pendirian diri n hala tuju aku.. :((

hmm..
so,dats y aku lyn die gtu2 je skg nih..
mase mule2 knl ritu aku lyn gak la <-- excited la kononnyer
skg ni time to assess tlebih dahulu dirinya.
ases dr pelbagai sudut...
jgn gopoh2 na suke @ syg ..
byk bende kena fikir..
idup ni da xblh na tlalu byk main2..
kena ade matlamat n hala tuju..

skg ni,lau die msg,aku bls..
lau xmsg,aku bt bodo je..
tp xbmakna aku xnak kwn @ aku xsuke @aku xfikir sal die kan.
tp aku na uji n nilai ati budi die.
humm..

tlgla..lelaki ni kdg2 mulut je manis bbicara,tp dlm ati xsiape yg tau kan.
xtaw la org btl2 ikhlas ke x ngan kite. hummmm..
kan best lau kat atas dahi stiap org ade tulis 'AKU JAHAT' or 'AKU BAIK'. huhu

aku ade byk exam penting dlm mase 5 bulan nih.
final exam lagi..LJM lg..
aku tkt if sumthing bad happen pd aku,aku xleh na control maself.
n then my result jd low,sape na btgjwb?? aku jgk..
tp yela kan,perasaan syg tu akan hadir jgk last2 nti.
tu yg bt aku tkt sgt...tkt sgt33333..

syiuhhhhhhhh2..!!
tlg jauhkn aku bende2 gtu.
tlgla aku jalani hidup aman dlm mase 6 bulan nie..
sbb aku na habehkan study n jd misi yg bjaya . !
grrrrr . . !!


** dr sudut pemikiran +ve aku : ni la cabaran na mencari teman idup yg sesuai . E.N.D.

No comments:

Get widget here