THANX MY FOLLOWERS =)

Saturday, July 9, 2011

fikir2kan..

amek petikan dr status fb aku..
org yg suka pd kita mesti akan slalu ingin tahu fasal diri kita..tahu everything fasal kita n xkan pernah lupa anything fasal kita..kdg2 kita x jangka pon org tu akan tahu fasal diri kita walau sekecil p'kara pun.so,dari situ kita dpt nilai,org tu btl2 suka kita ke x. fikir2kan.~~
ntah la aku suke la bace status yg aku bt nih.
n membe aku komen ....
xde istilah jaga tepi kain atau bz body utk org yg ada sifat sayang dan ada perasaan cinta..yg ada ialah 'ambil berat'..hargai dan jgn pernah rasa terkongkong..sbb fitrah manusia, akn terasa kehilangan setelah bnd da takde..menyesal tu xde guna..so baik hargai ape yg ada di depan mata..
mgkin lam ati ni aku taw sape die yg care sal aku.
n ade jgk org yg aku mmg taw,die mmg 'kurang' care sal aku.
tp dlm ati ni aku suke kt die.
n aku taw, selalu akan jd camni.
org yg kite suke slalunya akan mgecewakan. 
urghh..
yup,aku berkawan ngan ramai org.
sbb aku na cari my mr.R.
sorry to say,aku xtaw lgi sapekah 'DIE' tu.
yg penting,aku xnak org senang2 na amek kesempatan atas diri aku.
aku taw aku lemah dlm sesetgh pkara.
aku harap xde org yg akan menganiaya aku.
sbb aku da pnt.
n mgkin law skali lg aku dianiaya,aku akan ubah hidup aku.
ke arah kebaikan atau sbaliknya.?
wallahualam.
aku pnt .
sorry utk sesiapa yg berkaitan.
 -END- 


No comments:

Get widget here