THANX MY FOLLOWERS =)

Sunday, October 31, 2010

mak aihhh...! bohsannyer...!! sunyi...!!!!! gilerrrr...!!!!!!!!!!

biler bosan melande dirik...!!!!!!! aku ase cam separoo giler da nih...!! sunyi nyerrrrrrrrr!!!
tlongla aku......!! uwaaaaaa..........................................!!!!!! :(

aku da bosan idop cengginih.....! xdek sape yg peduli...xdek saper amek berat ttg aku....! xdek tempat tuk mngadu...bmanje......bcerita...!! :(

aku perlukan sum1...! tidak....! aku xpernah desperate camnih....! huuwaaaaaa....!!!!

knp naseb xmenyebelahi aku.....sampai bile aku harus camni............ :(

hanye mampu melihat kebahagiaan org laen...sedangkan kebahagiaan diri sdri masih xade lagi...!!

rendunyer nak bguraw senda...bcerita...bmanje....btepuk bertampar...bgaduh....menangis...n tertawa dgn org aku sayang...!!

mmg zahirnyer aku tersenyum...n korg leh tgok aku hepi....!! tp tidak sebenarnye....!!!!

aku sendirian.......!!!!!!!!!

ohhh....tidakkkkkkkk...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bia la korg nk kate ape pon...! aku da nak GILER...!!!!!!!!!!!!!!

TUHAN KIRIMKANLA AKU......KEKASIH YG BAEK ATY....YG MENCINTAI AKU APA ADANYA...!!!!!! Huhu..!!

ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH..!!!!

(Aku tulis bende nih dlm keadaan yg separuh waras..!!)

No comments:

Get widget here