THANX MY FOLLOWERS =)

Friday, October 29, 2010

cHEryta TenTang Aty n PeraSaaNku

aty n perasaan..? huhu...sukar utkku cheritakn.....hmm....biler bcakap ttg CHENTA je,ak pasti terdiam...bkn sbb xminat,tp xdek story yg bez utk dcheritakan....sbb im still alone....wlupun ade membe2 yg da bfikir ke arah PERKAHWENAN,huh..ak hanyer mampu mendengar n bg sukungan emosi...slh satu intervensi kejururawatan tuh..hikhik....xpe,bg aku,rezeki pasti ade d mane2...hye lambat n cepat je...n mgkin aku kecewa kali ini utk mendapat sum1 yg lebey baek,bley jage aku,bley trime aku,bley memahami aku, n terima aku seadanye...n yg penting bley buat aku selesa stiap kali di sisinye..hihi..um,wat mase nih,ak hanyer berserah....byk kekurangan pd aku,n byk lagi yg perlu dibaiki dlm diri ni....n aku memerlukan sum1 yg bleh terima aku seadanya...bkn xdek org yg sudi trime aku,cume aku anggap dorg kawan je.kalau aku da kate KWN,it's mean KWN la..n xlebey dr tuh...sebab tu sumer membe kate aku ni CEREWET N CHOOSY orgnye...hihi..bkn pe,sbb pgalaman yg lalu buat aku camni...n mesti la xnk tsilap pilih....tp xpe,satu hari nanti akan tbuka jg atiku kepada sum1 yg btul2 blh aku trime seadanya...n die pun trime aku seadanya..jgn kalut or gopoh2..bia hidup sunyi dlu,nti2 bahagia la insyaAllah...........

No comments:

Get widget here