THANX MY FOLLOWERS =)

Monday, November 1, 2010

ANTARA OSCE N STESEN ECG...~~

WAH2 WEEEE.....
aku da terpilih stesen yg melibatkan prosedur ECG...ehekkk...stesen yg paling lambat nak kemas..n paling rumit nak dkemaskan..huhu..mcm2 pesen bdk2 nih time lepas abes wat prosedur ecg....bkn per...ade yg sampai berterabur sane sini brg2 tu....ade gak yg xsempat sambung wayar.....ade gak yg silap locate kat atas tulang..hihi...tp ade yg bagus seap tolong pakaikan manickin tuh baju lagi pas seap wat prosedur...dlm aty lega sbb kurang sikit beban aku nak mengemas brg2 tuh..hikhik...tp agAK penat la jadi pembantu osce nih..mane xnyer selang 5 minit jek kena kemas stesen yg kiter jage tuh..pantang bunyi loceng terus bergegas cam ade kecemasan nk g kms stesen..huhu..xper..excercise la tuh...kurang sikit lemak d badan...huhu..um...aku tfikir,mgkin time aku sem 2 dlu gtu gak kot...tp aku sempat jek buat prosedur tu smpai abes.....hihi...tgok debaran budak2 ni sebeum masuk stesen tu mmg mcm tu la jgk pe yg aku rase tiap kali osce dtg.....ahaaa...campo dgn penat tggu giliran lagik..kadang2 group yg last skali..kadang2 kedua last..tgok keadaan..mane xnyer dari kol 8 tggu...kene tggu giliran aku sampai kol 3 lebih..huhhh...! mmg satu hari tu utk study 4 osce jek..kadang2 kalau puas sangat aku tido dlu....x tido  borak2 dlu...da dkt2 nak masuk baru la sibuk carik buku nak refresh balik..huhuuu....um...da ade xperience jadi pembantu osce ni wat aku fikir,xpayah nak takut2 bile wat prosedur kat dpn puan...adat la bile buat salah...kan? huhuu...kalo ade pluang nak jadik pmbantu osce lagik..bez jgk ye..! bkn pe,leh tgok muke2 cuak bdk2 ni... huhu.. (^_^)

No comments:

Get widget here