THANX MY FOLLOWERS =)

Saturday, September 24, 2011

yup , i'm still searching .

'' andai aku adalah tulang rusukmu yg telah hilang ,
aku berharap, jika nanti Allah pertemukan kita ,
kau akan selalu membimbingku ,
agar aku menjadi wanita yg solehah yg nantinya akan menjadi bidadari syurgamu,
kerana aku ingin kita disatukan di dunia dan di akhirat.

andai kau ditakdirkan menjadi ayah buat anak2ku,
jadilah ayah yg boleh mendidik anak kita,
agar mereka nanti menjadi anak kebanggaan kita di dunia dan akhirat 
iaitu anak yg soleh dan solehah 
yg dpt menjunjung tinggi agama  Allah.

andai engkau ditakdirkan utkku , 
ku harap kau blh menjadi imam buatku dan anak2ku
kau blh menjadi pemimpin yg baik dalam rumah tangga
dan blh mengurus kekuranganku dgn kebijaksanaan.

dan andai aku salah,
tegurlah aku dengan kata2mu yg penuh dgn kelembutan dan kebijaksanaan.

andai aku marah, 
belailah rambutku dgn penuh kelembutan.

andai aku lupa,
ingatlah aku dgn penuh kasih sayang,
agar nanti kau ttp jadi suri tauladan bgku dan anak kita.

kerana , 
aku hanya mengharap imam yang terbaik dalam rumah tanggaku,
yang selalu dapat membawaku ke jalan yg diredhainya ,
jalan yg menuju syurganya bersamamu..
buat bakal imamku .''

p/s : still mencari someone yg blh menerima aku dgn ikhlas, jujur dan tulus menerima diriku seadanya. If aku da jumpa,insyaAllah aku akan berubah dan menjadi pelengkap tulang rusuknya yg terbaik . AMIN . :)

No comments:

Get widget here