THANX MY FOLLOWERS =)

Sunday, September 25, 2011

totally failed~!

jodoh .. ?
hmm..aku berserah ..
susah nak cari seorg guy yg betol2 blh menerima kite seadanya..
blh lyn kite mcm mule2 kenal..
kbykn lelaki yg aku kenal, aku jumpa , semua akan brubah ..
aku xtau la,sbb aku ke?
teruk sgt aku ni sbb tu dorg mjauhkan diri ..
aku xblh nk tau ape kelemahan aku , sbb pd aku sume yg aku bt, aku rs aku xpnh nk memaksa mereka yg aku pnh kenali tu utk bt pe yg dorg x suke ..
mybe sum1 should come n say to me , nadiah u r terrible .
then, bru aku tau yg aku ni mcm mane .. n i know the reason y dorg menjauhkan diri..

yup,cinta mmg indah hanya di awal relationship ..
n after beberapa month , blh lht la perubahan2 yg ketara..
bkn time couple je,time bkawan pun da blh brubah..so mcm mane aku nk bt .... um.. 

dats y aku xpnh nk berjaya dlm phbgn ..
totally, aku jenis yg xblh diabaikan ..

even satu hari pun ...
aku sti rase sedih , n dlm otak aku byk sgt bde2 -ve yg akan aku fikir..
maybe die ade awek lain ke , die mls lyn aku ke .. die meluat dgn aku ke ..

aku sensitif orgnyer...
cpt kecil ati...
n sukakan perhatian ....
bila aku rs kurang perhatian, mula la aku suke ngamuk2...
if org tu fhm aku,then ,he know y i be like dat..

xcept , if die da ckp awal2 dgn aku yg die bz .. n bg explaination yg jelas yg die xleh nk lyn aku ..
then aku blh tggu die smpai die free ..
dgn cara ni aku xkan fikir pape yg buruk n xkan bt aku jd down ..

aku ct jd down ..
coz aku sdr aku ni byk kekurangan..
n pd aku , die blh cari girl lain yg jauh lebih baik , jauh lebih cantik ,comel n blar blar blar jauhnya drpd aku ni...
 yup ,there's 1 million girls out there , n  i'm juz a lil' girl who has NOTHING .
ade ke org yg nk girl mcm aku ? 

thats y aku sedang searching sum1 yg blh trime sume kebaikan n kekurangan aku ..
tp keikhlasan n kejujuran sum1 xblh dinilai dgn mata kasar je ....
org kate rambut same hitam (even ade yg kaler jd merah mcm aku ni , hehe ) ,tp hati lain2 ..
aku takut sgt if org kawan dgn aku sbb ade niat utk mpermainkan aku ....

ssh nk kenal ati budi sum1....hmmm....

tiap2 hari aku bdoa , supaya tuhan berikan aku jodoh yg sesuai ..
pertemukan aku pd org yg blh mbimbing aku ..
trima sgala keburukan n kekurangan aku ..

aku blh berubah if ade sum1 yg blh bt aku berubah ..


aku blh jd setia if org setia dgn aku ..aku blh jd sejujur2nya if org jujur dgn aku . plizz don't ever break my trust on u . once u fools me, i can be 100x fooling u .  (-_-)

No comments:

Get widget here