THANX MY FOLLOWERS =)

Sunday, May 22, 2011

kawen kawen kaweeennnn jek !

beberape hari nie asyik cite sal kawennnnnn jek. time keje , kat bilik, lam fesbuk . sume ckp sal kawen .!
ergh . knp la kat telinge aku nie asyik ade perkataan KAWEN .?
nak2 yg satu wad ngan aku lak geng2 yg plan nak kawen .
makin menjadi2 la sebut sal kawennyer. 
olok2 kire bajet bertunang la..(biapon aku xdek calon lagi,aku pon try kire gak)
kire bajet buat kenduri ah..
nak survey cincin lah..
baju kawen lah....
haiyaa.....

aku nie da jadi wedding planner gamoknyer..
mtk pendapat aku n suh aku teman g survey2 cincin
huhuhuhu..
dlm ati aku nak kawen jgk !!  <-- gelenyar thp gaban dah nie.. :P
best jgk bile dgr  member2 da plan nak kawen kan..
tu maknanyer lelaki yg dorang miliki tu mmg da serius nak jadi teman hidup dorang..
(hmm,...bile la plk ade org serius nk suh aku ni jd teman hdp die .hihi)
yela..thn dpn da start keje...
bile dihitung2 tggl 7 bulan je lagi nk grade..mak aku plk beria2 suh aku kawen..
lepas kakak aku kawen baru nie asyik bebel2 jek..

org kate,benda yg elok mcm kawen nie haruslah dipercepatkan..
btl x . ?? tp aku kene lambatkan sikit kot..yela,nak print borang dulu.hihi
so,pade membe2 yg nak plan nak kawen thn dpn...
yg nak bertunang utk cuti sem nie...
dan yg nak kawen dah thn ni,
semoga bahagia ke anak cucu n berkekalan ke akhir hayat ....
aku slalu mendoakan kebahagiaan korang..

chanteqq punya shot...


No comments:

Get widget here