THANX MY FOLLOWERS =)

Tuesday, May 27, 2014

HALFMOON YANG CUN DAN SELESA !

assalamualaikum,
petang-petang mcm ni keje dah beres,just tunggu kol 5 zaasssss balik keje..
rajin pulak arini nak update blog..update ade makna okey, nak update pasal halfmoon yang nad jual sekarang ni.
for bride-to-be, i really understand mcm mana perasaan kite bila nak kawen,mesti la nak nampak cun hot giler kan..sebab mata semua tumpu pada kita je..jadi salah satu,tudung mesti lawa la beb..kalau senget benget,kerepot sana-sini memang akan spoil gambar kawen kita nanti la kan..jadi nad nak suggest halfmoon ni..nad x tipu..ramai kawan2 yang berpuas hati..kain lembut,banyak colour pilihan(senang matching dgn baju nikah/sanding) ,kain cantik beralun bila dipakai..senang pakai dan cantik je pada muka(even though muka bulat mcm nad pon jadi lawa okey)
dulu masa nad nak nikah,mak aihh memang susah la nak cari shawl/halfmoon yang sama dgn baju..yang boleh match dgn baju..habis pusing dua tiga mall..sikit je colour yang available. kalau dapat pun,bila pakai kerenyot sana-sini pd muka coz jahitan tak kemas dan kualiti kain yang tak best.experience sendiri.
itu bagi bride-to-be.

for those yang suka melaram ke ofis pun boleh pilih design yang ada. buat masa ni ada dua design. satu plain halfmoon,satu lagi awning halfmoon.
pada yang tak biasa pakai halfmoon, boleh pakai yg ber-awning.nak hadiahkan ke mak pun boleh(biasa lah,mak-mak kan lebih suka yg instant.so pakai sauk then lilit sikit je taruk brooch then taraaa..siap ! hehe

okey, nad update pic utk tatapan. kalau ada yang berminat,boleh add facebook nad dgn klik pd sidebar fb tu. atau boleh wassap 0132638767.

me with halfmoon

yang ni awning halfmoon

antara colour yang ada..byk lagi colour menarik !

this one colour cream peach with simple beadings

ada tiga size. standard size(M/L) , XL dan XXL..ini ukurannya. jadi kepada muslimah,dont worry dear,kami ada yang besar supaya dapat menutup aurat dgn sempurna.

tuan tanah dgn halfmoon standard size colour teal.

feedback dari kawan..

feedback dari kawan..

No comments:

Get widget here