THANX MY FOLLOWERS =)

Wednesday, May 18, 2011

kampung kraftangan ,kota bahru kelantan

semalam...
aku p makan kat NASI ULAM kat kg.kraftangan.
actuAlly da lame da aku dgr ttg kedai mkn nasi ulam uh.
tp xde kesempatan nak pergi je..
tu pon aku ikot after membe2 laen da seap melawa nak ke sane.
sedangkan aku still mcm sakai lagik.
yela,tgh2 xdek brokben nih sume plan announce kt fb.
mane la aku na taw .!
urghh..

tp at least,aku ni cepat berseap orgnye.
ontime da pakai melawa.huhu..

da dkt 3 tahun duk kat kelantan ni,.bru aku pasan sbnrnye ade tempat nih.
cian kan . ?
 huhu...

org kate,selagi masih bernafas,tgok la keindahan alam ciptaan Allah s.w.t..

bdw,aku ade snap pic2 sbg kenangan.n aku nak tunjuk kt sini tok saje2.
xnk tgok,xpyh tgok . :P

posing habess
kat blakang tu mesin tenun kaen..

mcm2..

posing again

n again
again.

and again..



n d last 1...



 njoy kua ngan korg n kenyang perut mkn nasik ulam dgn harge yg berbaloi2 .  ! (^_^)

No comments:

Get widget here