THANX MY FOLLOWERS =)

Saturday, April 16, 2011

2nd CONTEST -->> contest MATAKU GEMPAK..errrr..gempak KERR..??

awwchakk...!
nie die 2nd contest yg aku na sertai buat sekalian kalinyer....
eheheh...contest MATAKU GEMPAK pulak...
nak kate mate aku nie GEMPAK xde la pulak...
cume saje na join contest montest niey..
mane la taw boley menang ke kan..ehehehe.....
 (tu pun lau naseb je)
mule2 miss yu hahn yg join contest nie lam fesbuk,jd aku pun gedix2 la na join gak biapun mate aku x sebesar mate org len yg masuk contest tu.... (ade aku kesah. . ? ) huhuh..
aku malu sbnrnyer na join,tp bt bodo jela kan....
jd aku pun ajak la miss  yuyuyana join skali spy dpt mengurangkan ase malu aku tu..
so,mlm td mmg havoc satu bilik pasal sibuk na cari pic tok dipostkan kat miss kuci-kuci shop uh..
bile na send je pic tu rase malu2 la plk...(2nd time masuk contest kan,bkn slalu tayang muke utk tontonan awam) ahahahahahaa....


aku pertaruhkan pic niey...agak2 korang picca niey okey x. . ?
tp xpela kan,juz na beradu naseb je....kalau menang pun itu dikire 'rejeki'....hihi

nampaknyer pasni kite sibuk 'mengempenkan' diri la yer miss yu hahn n yuyuyana...
ekekekeke :P

p/s :: pd kamoo2 yg membaca post aku niey,silalah bermurah ati utk 'LIKE' picca2 kami utk contest nie...jase baek anda amatlah dihargai ..hihih.. begini panduannyer =>>
sile la LIKE :: http://www.facebook.com/pages/Miss-Kuci-Kuci-Shop/118547311553937?sk=wall dan klik 'LIKE' pada gambar nadeeya diyaa dan yu hahn...xlupa jg kat gambar yuyuyana.then,ajak la skali sedare mare,sahabat handai,jiran tetangge utk LIKE picca kami tu..hahaha....time kasih k . . ! ^_^

No comments:

Get widget here